הטופס נשלח בהצלחה!
להלן כמה מהפוסטים האחרונים שלנו בבלוג
AWS כמנוף להתרחבות גלובלית
התרחבות לשווקים בינלאומיים היא אחד ממנופי הצמיחה החזקים ביותר עבור חברות תוכנה ו-SaaS. אבל עבור ספקים קטנים וסטארטאפים, עומדים בדרך שני מחסומים מרכזיים: אמינות ותקציב.
לא כל שותף עסקי תולה שלט שכתוב עליו "אני ריסיילר"
לא כל שותף עסקי תולה שלט שכתוב עליו "אני ריסיילר" למען האמת, רובם לא. וזו בדיוק הבעיה בצמיחה המבוססת של שותפי עסקיים (מפיצים, ריסלרים, VARs,
פריצה לצפון אמריקה דרך ערוצי ההפצה בקנדה – משלחת ChannelNEXT
משלחת Beam Global ל-ChannelNEXT קלגרי: הצעד הראשון החכם לשוק הצפון-אמריקאי מתכננים להתרחב עם פתרון ה-B2B שלכם – תוכנה, SaaS או סייבר – לצפון אמריקה? חברות
הבינה המלאכותית הכינה לכם "אסטרטגיה". ומה עכשיו?
מדוע מחקר שוק, אסטרטגיה ותכנון חדירה לשוק חשובים מתמיד בעידן ה-AI כנראה שכבר עשיתם את זה. הקלדתם ל: ChatGPT "כתוב לי תוכנית חדירה לשוק לסטארט-אפ
HubSpot, Apollo, Reply.io, Expandi ו LinkedFusion- – השוואה בין כלי ה Outbound הטובים לצמיחה גלובלית של חברות SaaS
הרחבת פעילות של חברת תוכנה או SaaS לשווקים בינלאומיים היא צעד גדול ובעל פוטנציאל רב—אבל גם מאתגר. כדי להגיע למקבלי החלטות חדשים במדינות זרות, חברות
המעבר ממכירות מבוססות-אנשי-מכירות ל-SaaS סקיילבילי: מדריך מעשי
חברות תוכנה רבות בתחום ה-B2B מתקשות לצמוח בקנה מידה גלובלי, משום שמודל המכירות שלהן מבוסס יתר על המידה על תהליכים ידניים ומורכבים. אבל קיימת דרך