
שש שיטות מיקוד המבוססות על סגמנטציה של לקוחות בתחום ה B2B
מדוע כדאי לכם להיות ממוקדים בסוג לקוחות מוגדר ואיך עושים את זה? שש שיטות שיסייעו לכם לבדל את עצמם מהמתחרים ולהגדיל את המכירות בשווקים הבינ"ל.
מדוע כדאי לכם להיות ממוקדים בסוג לקוחות מוגדר ואיך עושים את זה? שש שיטות שיסייעו לכם לבדל את עצמם מהמתחרים ולהגדיל את המכירות בשווקים הבינ"ל.
Watch the first interview of Beam Global’s Fireside Chat Series, where CEOs share secrets of global B2B software marketing – with Sagi Gidali, co-founder and
Today we host an article by Mersad Berberovic from Leadpath: What are the best marketing automation tools for today’s small to medium businesses? If you
אנו שמחים להזמין אתכם לאירוע הבא שלנו: סגירת עסקאות גדולות יותר בשווקים בינלאומיים האירוע ייערך ביום רביעי ה-18/03/2020 בשעה 8:50 בבוקר, במשרדי חברת אורקל רחוב
מיקוד או פיזור? לכל אסטרטגיה היתרונות שלה, היכולת לאפיין את קהל היעד של המוצר והשוק חשובה מאוד לשלב התכנון. לפני שמזמינים כרטיס טיסה, צריך לקבל
אחת מאבני היסוד של אסטרטגיה שיווקית היא הגדרת לקוחות היעד. קביעת לקוחות היעד משפיעה על מאפייני תהליך המכירה ולכן גם על ההיערכות למכירות Enterprise . האם רק
אנו שמחים להזמינכם לוובינר בנושא: שיווק B2B בווידאו – החולייה החסרה להתרחבות שלך לשווקים בינלאומיים הוובינר מיועד לחברות תוכנה, היי טק וסטרטאפים בתחום ה B2B,
אנו מתכבדים להזמינכם ליום עיון שיתקיים ב 17.1.2018 בשעה 09:45 במרכז המבקרים של אורקל, רחוב אהרון ברט 18 פתח תקווה. מכירות בשווקים הבינלאומיים, ובכללם של
נכון, לרוב לא תעלה הדילמה דווקא בין שני שווקים אלו, ואולם עדיין בחירת טריטוריות ומדינות למיקוד היא אחת מהמשימות היותר קשות בשיווק בינלאומי. צפו בראיון שהענקנו לערוץ