
טיפים נבחרים לעריכת וובינרים שיוצרים לידים ומניעים צמיחה גלובלית
בשוק התחרותי של היום, חברות תוכנה ו SaaS בעולמות הB2B המחפשות להתרחב גלובלית צריכות לבנות את אמינותן בקרב לקוחות פוטנציאליים, ולחנכם ולמצב את עצמן כמומחיות
בשוק התחרותי של היום, חברות תוכנה ו SaaS בעולמות הB2B המחפשות להתרחב גלובלית צריכות לבנות את אמינותן בקרב לקוחות פוטנציאליים, ולחנכם ולמצב את עצמן כמומחיות
בעולם המקושר של היום, התרחבות גלובלית היא צעד מתבקש עבור חברות תוכנה ו SaaS B2B, שמטרתן להגדיל את עסקיהן. עם זאת, יציאה לשווקים בינלאומיים מציבה
כיצד להתרחב גלובלית עם אסטרטגית ערוצי מכירה המבוססת על שותפים עסקיים? מהן המגמות החדשות והטרנספורמטיביות בתחום וכיצד תימנע מהשגיאות הנפוצות בניהול שותפים בחו"ל שיעלו לך
גלה את השלבים והסודות לבניית, הרחבת וניהול מערך השותפים העסקיים (מפיצים, ריסלרים, MSPs, אינטגרטורים ויועצים) של מוצר התוכנה ו SaaS שלך בתחום ה B2B להתרחבות
הקדמה: רכישת רשימות תפוצה מדויקות ועדכניות חיונית לעריכת קמפיינים מוצלחים של outreach עבור חברות תוכנה B2B. פעילות זאת מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ולהתאים
מגפת הקורונה הוכיחה שכולנו עשויים לעבוד מרחוק, כך שאין הבדל גדול היכן נמצא צוות פיתוח התוכנה שלך. במקביל, העלויות והביקוש לאנשי מקצוע טכנולוגיים בישראל גדלים
האם מעניין אותך לדעת: כמה תנועה וכמה המרות מקבלים המתחרים שלך? איזה חלק מהקהל שלך אתה חולק עם המתחרים או אלו קהלים אתה מפספס? אילו
בוובינר שקיימנו לאחרונה עם חברות תוכנה ו SaaS בתחום ה B2B מכל רחבי העולם בנושא המסע עם שותפים עסקיים לשווקים בינ"ל, ביקשנו מהמשתתפים לענות על
כיצד על חברות B2B מתחום התוכנה וה SaaS לאתר, למשוך, לקלוט ולבנות שותפויות רווחיות? אילו מיתוסים על מכירות באמצעות שותפים עסקיים פוגעים במאמצי החדירה שלכם