האם על חברות SaaS ותוכנה וסטרטאפים בתחום ה B2B לפרסם את המחירים שלהם אונליין או האם רצוי לשלוח הצעת מחיר ללקוח offline?
שאלה זו מעסיקה חברות וסטרטאפים רבים בתחום התוכנה וה SaaS ב B2B.
בסקר שערכנו לאחרונה בין משתתפי וובינר שעסק בנושא "תמחור תוכנות B2B ומוצרי SaaS להצלחה עולמית", עלו הממצאים הבאים:

בעוד שלמעלה משני שליש מהמשתתפים סברו שעדיף לפרסם את המחירים אונליין, על כל חברה לנתח את מוצריה, הקטגוריה שאליה הם שייכים, ושוק המטרה ולקבל החלטה המותאמת עם אסטרטגית ה Go To Market שלה.
עוד על עניין זה במאמר שפרסמנו כאן.