הרחבת פעילות של חברת תוכנה או SaaS לשווקים בינלאומיים היא צעד גדול ובעל פוטנציאל רב—אבל גם מאתגר. כדי להגיע למקבלי החלטות חדשים במדינות זרות, חברות רבות נדרשות להתחיל את התהליך כמעט מאפס. בין אם אתם פונים למנהלי IT בבריטניה, רוכשי מערכות HR במדינות אמריקה הלטינית או לצוותי שיווק בצפון אמריקה פעילות — Outbound באמצעות מייל ו-LinkedIn נשארה אחת הדרכים המרכזיות ליצירת לידים.
(צפו בהקלטת הוובינר שלנו Breaking Through the Noise: Mastering Cold Outreach for Global Growth ).
אז באיזה כלי כדאי להשתמש?
במאמר זה, נשווה בין חמישה מהכלים המובילים בקרב חברות SaaS : HubSpot, Apollo, Reply.io, Expandi ו LinkedFusion – מנקודת מבט של חברה שמתרחבת לשווקים בינלאומיים עם מוצר או תוכנה B2B וזקוקה למנוע אוטומציה אמין שמאפשר פעולות Outreach בהיקפים, במהירות וביעילות.
🔍 סקירה השוואתית
מתאים ביותר עבור: לידים חמים, מעקב אחרי לקוחות קיימים וניהול תהליך מכירה בתוך HubSpot CRM.
יתרונות:
- אינטגרציה טבעית עם HubSpot ללא צורך בסנכרון.
- שליפת נתונים אוטומטית מהממשק ליצירת מיילים מותאמים אישית.
- משימות מעקב ברורות (למשל "התחבר ב "LinkedIn).
- דוחות, סטטיסטיקות ומעקב אחרי תהליכי המכירה.
חסרונות:
- ללא אוטומציה אמיתית בLinkedIn .
- מסורבל מעט להפעלה ולא מיועד לקמפיינים של outbound בהיקף גדול.
- דורש חבילת Sales Hub Professional בעלות של 100$ לחודש למשתמש.
- אין אפשרויות חיפוש/ פרטי קשר חדשים או העשרה של לידים מתוך הכלי.
מסקנה:
מתאים לחברות שכבר יש להן מאגר משמעותי של לידים חמים או המייצרות לידים דרך Inbound. מעט פחות מתאים outbound ראשוני לשווקים חדשים.
2. ✅ Apollo
מתאים ביותר עבור: פתרון מקיף שכולל חיפוש לידים, מציאת כתובות מייל וטלפונים אישיים, שליחת מיילים, אוטומציה ולסנכרון CRM.
יתרונות:
- בסיס נתונים מובנה עצום (כ-275 מיליון אנשי קשר).
- חיפוש חינמי של כתובות אימייל וכן מספרי טלפונים אישיים (בתשלום)
- תומך בקמפיינים ( Sequences ) הכוללים מיילים ומשימות LinkedIn ..
- אינטגרציה דו-כיוונית עם HubSpot כולל סנכרון הזדמנויות.
- תמיכה ב Email deliverability כולל warm-up.
- אפשרות להעשרה אוטומטית בעזרת AI לסגמנטציה ולפרסונליזציה.
- מחיר נח ($49–99 למשתמש לחודש) – כולל אופציה חינמית לא רעה.
חסרונות:
- משימות LinkedIn הן חצי-אוטומטיות בלבד.
- דורש חימום תיבות מייל חדשות.
- ייתכן ובאזורים מחוץ לארה"ב ואירופה תידרש ולידציה נוספת לנתונים.
מסקנה:
כלי בעל יחס עלות-תועלת גבוה ביותר לחברות SaaS שבונות DB של לקוחות פוטנציאלים ומתחילות פעילות outbound או רוצות להגדיל אותה. הכל כלול במקום אחד.
- ✅ Reply.io
מתאים ביותר עבור: צוותי מכירות מנוסים שמריצים קמפיינים מורכבים ורב-ערוציים.
יתרונות:
- תומך outbound במייל, LinkedIn ושיחות טלפון ברצף אחד.
- Email deliverability מתקדם כולל warm-up בינה מלאכותית, רוטציית תיבות מייל ו A/B testing
- ניתוחים מתקדמים וניהול משימות לצוותי SDR.
- אינטגרציה מתקדמת עם HubSpot.
- ממשק נוח לשימוש.
חסרונות:
- עקומת למידה תלולה יותר מ-HubSpot או Apollo.
- יקר יותר יחסית ($89– $159 למשתמש לחודש).
- פחות מתאים לחברות שרוצות פתרון מוכן ללא קונפיגורציה.
מסקנה:
מצוין לצוותים מתקדמים שרוצים שליטה מלאה וקמפיינים מדויקים. דורש הגדרה מוקפדת.
4. ✅ Expandi
מתאים ביותר עבור: קמפיינים ממוקדים ב -LinkedIn במיוחד כאשר ערוץ המיילים פחות עובד.
יתרונות:
- אוטומציה מלאה: חיבורים, תזכורות, הודעות, צפייה בפרופילים.
- תומך בLinkedIn Sales Navigator .
- פרסונליזציה חכמה + העלאת .CSV
- IP ייעודי ו-Warm-up להגנה על החשבון.
חסרונות:
- פונקציונליות דלה בתחום המייל.
- אין בסיס נתונים מובנה – דורש שילוב עם כלי נוסף.
- אינטגרציה עם CRM רק דרך .Zapier
מסקנה:
מתאים במיוחד לשווקים שבהם ל LinkedIn יש אחוז תגובה גבוה (כמו גרמניה או סקנדינביה). עובד טוב בשילוב עם .Apollo
מתאים ביותר עבור: אוטומציית LinkedIn נרחבת + סנכרון ל-CRM במחיר משתלם.
יתרונות:
- אוטומציית חיבורים, הודעות, צפיות בפרופילים.
- IP ייעודי וסימולציית התנהגות אנושית להימנעות מחסימות.
- אינטגרציה טבעית עם CRMs שונים (HubSpot, Pipedrive, Close, Insightly Zoho, Salesforce) ועוד).
- Multipurpose engagement – תומך לא רק ביצירת הקשרים הראשוניים אלא גם בהודעות המשך, לייקים, תגובות ובהעברת מסרים שוטפים להעמקת מערכות היחסים.
חסרונות:
- אין בו אוטומציית מייל – יש צורך בשילוב עם כלי נוסף.
- למרות אמצעי זהירות, קיימות מגבלות של מדיניות LinkedIn.
- דורש הגדרות יסודיות – פחות אינטואיטיבי למשתמשים מתחילים.
מסקנה:
כלי עוצמתי להתחלת שיחה בLinkedIn . אידאלי לחברות SaaS שפועלות בטריטוריות עם שיעור תגובה נמוך למייל. משלים מצוין את Apollo.
🎯 איזה כלי הכי מתאים לכם?
💡 דוגמה אפשריתית לקמפיין גלובלי מוצלח
לחברת SaaS עם קהל יעד מוגדר, ניתן לבנות את הקמפיין כך:
- להשתמש ב-Apollo למציאת אנשי קשר רלוונטיים.
- לסווג אותם לפי פילוחים או העשרה אוטומטית עם AI.
- להריץ רצף מיילים בן 6 שלבים כולל משימות LinkedIn.
- לסנכרן את הנתונים עם HubSpot ולנהל משם את ההמרות.
- עבור לקוחות פוטנציאלים חשובים או גדולים– לשלב גם LinkedFusion או Expandi לאוטומציית LinkedIn.
כך משלבים סקייל ואוטומציה עם פרסונליזציה ומעקב מדויק.
🚀 לסיכום
אין כלי אחד שמתאים לכולם. הבחירה הנכונה תלויה ב:
- טכנולוגיה וכלים הקיימים אצלכם
- האם אתם פועלים כבר בעיקר ב outbound או ב inbound
- בשלות צוות המכירות
- אזורי היעד והפרסונות של הלקוחות
ב־ Beam Global אנו עוזרים לחברות SaaS לבחור ולהטמיע את הכלים הנכונים—כולל סגמנטציה חכמה בעזרת AI—ולהתחבר ללקוחות ושווקים חדשים בכל העולם.