אסטרטגיית Go to Market ותוכנית שיווק בינלאומית מואצת ב AI

פיצוח ותכנון הדרך החכמה והמהירה ביותר להגיע ללקוחות ולמכור בשווקים הבינלאומיים

האם יש לך תכנית שיווקית בינ"ל ואתה יודע כיצד להגיע ללקוחותיך הפוטנציאלים?

הצלחה בשווקים בינלאומיים מתחילה בתוכנית מוצקה ומתוקפת היטב.

בין אם אתם מתכננים להיכנס לשוק חדש או להתרחב גלובלית כ-ISV (Independent Software Vendor) או עם פתרון ה-SaaS שלכם, מוצר טוב לא יספיק. אתם תזדקקו למודיעין שוק אמין, להצעת ערך ממוקדת, לערוצי מכירה מוגדרים מראש ולתוכנית חדירה לשוק Go-to-Market (GTM), שתפורה ליכולות, ליעדים ולמוצר שלכם.

ב-Beam Global אנו עוזרים לכם לבנות את התוכנית הזו – מאסטרטגיה ועד ביצוע – הנעזרת בבינה מלאכותית חכמה ומבוססת על עובדות, תובנות מומחים וניסיון עמוק בתחום התוכנה B2B.

מדוע מחקר שוק, ולידציה ותכנון ממוקד עדיין חשובים

בשווקים גלובליים, ניחושים עולים ביוקר. ללא ולידציה של השוק ומחקר שוק ממוקד כבסיס אסטרטגי, אתם מסתכנים ב:

  • מיקוד בשווקים, לקוחות או שותפים לא נכונים
  • בזבוז תקציב על ערוצים לא מתאימים או טקטיקות אקראיים
  • מסרים שמפספסים או מחקים מתחרים, במקום לבדל
  • פיגור אחרי מתחרים גלובליים או שחקנים מקומיים חזקים יותר
  • יציאה לשוק בלי תוכנית פעולה שניתן ליישם

 

אנחנו נעזור לכם לצאת לשוק עם בסיס איתן, במהירות ועם מיקוד חד.

 

שתי דרכי עבודה איתנו

אנו בונים את תוכנית ה GTM שלך מאפס.

אנו נוביל את התהליך עם שיטות מוכחות וכלי AI ייחודיים שפיתחנו – כדי לייצר עבורכם תוכנית חדירה בינלאומית מפורטת, בהתאמה אישית, מהירה וחסכונית.

אתם מתחילים עם AI ואנחנו לוקחים את זה מכאן.

אנחנו מעודדים מנכ״לים ומייסדים להשתמש בכלים כמו ChatGPT או Perplexity. אבל צריך לדעת אילו שאלות לשאול, איך לוודא שהמידע מדויק או מתי לאתגר את התשובות של ה AI . בינה מלאכותית מספקת תשובות "נעימות לאוזן" המשתמש – גם כשהן לא שלמות, מטעות או רדודות.

אנחנו ניקח את הטיוטה שלכם ונשלים את החסר:

  • נצליב ונאמת את הממצאים
  • נעלה שאלות שהבינה המלאכותית לא העלתה
  • נשלים פערים ונוסיף ראיונות עם מומחים
  •  נפעיל סוכני AI ייחודיים שפתחנו ותובנות שנבדקו בשטח

 

וכך ננווט לכיוון הנכון.

כבר ראינו בינה מלאכותית המציעה מפיצים בדיוניים, מנסחת קמפיינים לפני הגדרת קהלי יעד, או מייצרת תוכניות שנראות נהדר אך הן גנריות וכבר שותפות לאלפי חברות אחרות – בעוד שאתם מחפשים בידול. בינה מלאכותית משלימה את המשימה. אנו מוודאים שהמשימה והדרך נכונים.

 

מה כוללת אסטרטגיית GTM אמיתית

התכנית כוללת:

  • פילוח שוק, מגמות ותעדוף גיאוגרפי
  • התנהגות לקוחות, טריגרים להחלטות קנייה וניתוח פרסונות
  • מיפוי האקוסיסטם לשותפויות ואינטגרציות
  • מיצוב, בידול' הגדרת ה Unique Selling Proposition, אסטרטגיית תמחור ומסרים שיווקיים
  • ערוצי מכירה והפצה: (ריסלרים, MSPs, אינטגרטורים, מפיצים)
  • תוכנית פעולה עם שלבים, תקציב, אחריות ולוחות זמנים

 

מאסטרטגיות ארוכות לספרינטים ממוקדים ומעשיים

תוכניות חדירה קלאסיות לשוק היו ארוכות, לינאריות ותיאורטיות. Beam Global מציעה תהליך חדשני – ספרינטים ממוקדים, שמביאים תוצאה בכל שלב ומובילים לקבלת החלטות מדויקות.

בין אם אתם:

  • חברה שמצליחה בישראל ורוצה להתרחב לחו"ל, או

  • סטרטאפ שעדיין לא מכר ורוצה לבדוק התאמת מוצר לשוק (Product–Market Fit) או היכן להתחיל – בארץ או בחו"ל

אנחנו עוזרים לכם לתעדף טריטוריות, לחדד את הצעת הערך, לבדוק תמחור, לאתר שותפים ולבחור את הערוצים המתאימים.

אנחנו קוראים לזה התאמת מוצר לשוק גלובלי ( Global Product–Market Fit ) – מוכנות אמיתית להצלחה בשווקים חדשים.

וכן, אנחנו עדיין עושים מחקר שוק – אבל כחלק ממסגרת ממוקדת, פרקטית ותכל'סית.

נתמך בבינה מלאכותית חכמה אך בנוי על ידע מפרקטיקת הייעוץ שלנו

פיתחנו חבילת סוכנים מבוססי בינה מלאכותית המותאמים לחברות תוכננה B2B, הכוללים:

  • מנתח האסטרטגיה
  • מאתר ומנקד השותפים העסקיים
  • ממפה האקוסיסטם
  • מנתח המתחרים
  • בודק ההתאמה של לקוחות השותפים

 

אולם בזמן ש-AI שואב מידע פומבי, לנו יש בסיס ידע שנבנה לאורך שנים של ייעוץ לחברות B2B – עם תובנות, טעויות והצלחות שהצטברו בפרויקטים אמיתיים. צברנו את התובנות האלה בעבודה עם חברות SaaS ו-ISVים ישראליים שמפתחים תוכנה ייחודית לשווקים עסקיים.

 זהו ידע ש-AI לא בהכרח מכיר ולא יכול להשתמש בו.

נשמח גם לבדוק עבורכם כלי AI נוספים ולשלבם בתהליך – כדי לייעל, אך לא כדי להתפשר על האיכות.

 

רשת גלובלית יחד עם יכולות יישום

בינה מלאכותית יכולה לכתוב חלקי אסטרטגיות ותכניות. היא אינה יכולה להוציא אותם אל הפועל.

הרשת הגלובלית המנוסה שלנו של משווקים, ריסלרים ואנשים מהתעשייה מעניקה לך גישה ל:

  • אימות של אסטרטגיה
  • משוב ישיר מהשטח
  • איתור ואף סגירה עם שותפים עסקיים ( Channel Partners
  •  

למה Beam Global?

מפני ש:

  • AI לא נושא באחריות אם הדברים לא עובדים
  • אסטרטגיה זה דבר מורכב ומצריך נסיון, שיקול דעת, בידול ויכולת יישום
  • אתם צריכים מישהו שלא רק ייצר תוכנית – אלא יעמוד מאחוריה
  • אנחנו כאן כדי לעזור לכם להימנע מטעויות ולמזער סיכונים
  • תהליך הספרינטים שלנו מקצר זמן, ממזער סיכונים ומחדד את תהליך החדירה הבינלאומית שלכם

אנו נבנה תוכנית שתוכלו לסמוך עליה – ונבצע אותה.

נתחיל מאפס, או נבנה על התכנית שכבר יצרתם עם AI.

אנו נהפוך אותה לאסטרטגיה גלובלית וברת ביצוע.

B2B תכנית שיווקית ואסטרטגיה שאלות נפוצות

יש לנו תשובות מעולות

בתהליכים מסורתיים זה היה לוקח 3–4 חודשים ואף יותר. אצלנו, העבודה מבוססת על ספרינטים ממוקדים בני 10–14 ימים, שכל אחד מהם עוסק בהחלטה מהותית – כמו בחירת טריטוריות, תמחור או שותפים פוטנציאליים.

אמנם האסטרטגיה כולה נבנית לאורך מספר שבועות, אך כבר בהתחלה מקבלים תוצרים מוכנים להחלטה – בלי לחכות למסמך סופי אחד. זה מהיר, גמיש ומבוסס גם על כלים של AI וגם על שיקול דעת אנושי.ומקצועי.

היעדים נקבעים לפי פוטנציאל השוק, ה Unique Selling Proposition שיש לחברה ולמוצר שלך ותקציב השיווק העומד לרשותך.

הדבר תלוי בזמינותכם ובנכונותכם שנפגש גם עם לקוחות קיימים (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות. (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות.

אנחנו עושים גם ולידציית שוק וגם מחקר שוק, אבל לא בצורה אקדמאית או יבשה. אנו משתמשים בכלי בינה מלאכותית וראיונות עם מומחים כדי לבצע ניתוח ממוקד של התאמת שוק, השוואת טריטוריות ודיוק הפרסונות — במסגרת תהליך אסטרטגי חכם וגמיש.

זו סיטואציה נפוצה מאוד. אנו עוזרים לחברות SaaS בשלבים מוקדמים לבחון מיהו הלקוח האידיאלי עבורן, להשוות בין שווקים פוטנציאליים להשקה (כמו ישראל לעומת ארה״ב), ולבחון השערות כדי להגיע מהר יותר להתאמת מוצר–שוק ( Product-Market Fit )

זהו תהליך מודולרי, מבוסס בינה מלאכותית, שבו כל ספרינט בן 10–14 ימים מספק תובנות או החלטות ממוקדות – כמו תמחור, מיצוב, או המלצה על חדירה (או אי-חדירה) לשוק מסוים. בלי להמתין שבועות למסמך סופי.

עקרונית, תכנית שיווקית הינה חלק מתכנית עסקית. יחד עם זאת, תכניות עסקיות נעשות לרוב במטרה לקבל מימון ממשקיעים או ממקורות ממשלתיים – על מנת להראות להם כמה רווחי העסק צפוי להיות, בעוד שתוכניות האסטרטגיה והשיווק שלנו מיועדות בראש ובראשונה לצרכי פנים, הן מעמיקות יותר ונועדו לפצח את אופן החדרת מוצר קיים או חדש . לשווקים בינלאומיים חדשים.

עם זאת, תכנית אסטרטגית ושיווקית
יחזקו את רמת האמון והערכה של המשקיעים וגופי מימון בך ובמיזם ולכן יסיעו לך בגיוס כספים

הצטרף למאגר הידע והאירועים שלנו

אנו משקיעים הרבה שעות בפיתוח תוכן על סמך הניסיון הרב שלנו , אל תישאר מאחור והירשם למאגר הידע שלנו

האם תרצה לקבל ייעוץ בנושא go-to-market strategy ?

question mark man

אודות

Beam Global הינה חברת ייעוץ שיווקי ואסטרטגי בראשות אורי עיני, המייעצת לחברות B2B בהיי טק ותוכנה ולסטרטאפים בתחום השיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי והמספקת שרותי ניהול מכירות. Beam (תקרין) שב Beam Global מתייחס לחברות, שגם אם הן קטנות ולא מוכרות, יכולות להתחרות בהצלחה בחברות בינלאומיות גדולות ע”י קבלת חשיפה בינ”ל והקרנה של תדמית של חברה גלובלית ומבטיחה עם פוטנציאל להפוך למובילה בתחומה

Copyright [oceanwp_date] – Beam Global Website by Asia