B2B תכנית שיווקית ואסטרטגיה שאלות נפוצות
יש לנו תשובות מעולות
בתהליכים מסורתיים זה היה לוקח 3–4 חודשים ואף יותר. אצלנו, העבודה מבוססת על ספרינטים ממוקדים בני 10–14 ימים, שכל אחד מהם עוסק בהחלטה מהותית – כמו בחירת טריטוריות, תמחור או שותפים פוטנציאליים.
אמנם האסטרטגיה כולה נבנית לאורך מספר שבועות, אך כבר בהתחלה מקבלים תוצרים מוכנים להחלטה – בלי לחכות למסמך סופי אחד. זה מהיר, גמיש ומבוסס גם על כלים של AI וגם על שיקול דעת אנושי.ומקצועי.
היעדים נקבעים לפי פוטנציאל השוק, ה Unique Selling Proposition שיש לחברה ולמוצר שלך ותקציב השיווק העומד לרשותך.
הדבר תלוי בזמינותכם ובנכונותכם שנפגש גם עם לקוחות קיימים (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות. (אם יש לכם כאלו). המספר עשוי לנוע בין 4 ל 8 פגישות.
אנחנו עושים גם ולידציית שוק וגם מחקר שוק, אבל לא בצורה אקדמאית או יבשה. אנו משתמשים בכלי בינה מלאכותית וראיונות עם מומחים כדי לבצע ניתוח ממוקד של התאמת שוק, השוואת טריטוריות ודיוק הפרסונות — במסגרת תהליך אסטרטגי חכם וגמיש.
זו סיטואציה נפוצה מאוד. אנו עוזרים לחברות SaaS בשלבים מוקדמים לבחון מיהו הלקוח האידיאלי עבורן, להשוות בין שווקים פוטנציאליים להשקה (כמו ישראל לעומת ארה״ב), ולבחון השערות כדי להגיע מהר יותר להתאמת מוצר–שוק ( Product-Market Fit )
זהו תהליך מודולרי, מבוסס בינה מלאכותית, שבו כל ספרינט בן 10–14 ימים מספק תובנות או החלטות ממוקדות – כמו תמחור, מיצוב, או המלצה על חדירה (או אי-חדירה) לשוק מסוים. בלי להמתין שבועות למסמך סופי.
עקרונית, תכנית שיווקית הינה חלק מתכנית עסקית. יחד עם זאת, תכניות עסקיות נעשות לרוב במטרה לקבל מימון ממשקיעים או ממקורות ממשלתיים – על מנת להראות להם כמה רווחי העסק צפוי להיות, בעוד שתוכניות האסטרטגיה והשיווק שלנו מיועדות בראש ובראשונה לצרכי פנים, הן מעמיקות יותר ונועדו לפצח את אופן החדרת מוצר קיים או חדש . לשווקים בינלאומיים חדשים.
עם זאת, תכנית אסטרטגית ושיווקית
יחזקו את רמת האמון והערכה של המשקיעים וגופי מימון בך ובמיזם ולכן יסיעו לך בגיוס כספים